Svaren del 1

- Hur skulle du beskriva din stil? :)
Jag skulle nog säga att min stil är väldigt blandad, men ändå classy & simple. Jeans & tröja typ, men mycket accesoarer!

-Går du i någon sport?
Jag dansar 2 ggr i veckan & gymmar någon gång ibland. Är också sugen på att börja boxning.

-Vad åt du senast?
Jag åt banan och vindruvor! Göttigt

-Vad är det pinsammaste du har gjort?
Har ingen aning, jag kan inte komma på något just nu, men jag gör alltid pinsamma saker, haha! bryr mig inte så mycket, man får ju bjuda lite på sig. YOLO.


-Hur tränar du, eller ja vad tränar du mest?
Det är väldigt blandat, mest konditionsträning dvs. ute och springer, men även styrka & så dansar jag ju också!

-Fin blogg! :) hur ofta tränar du?
Tack söta du! Jag försöker träna varje dag. Jag dansar två gånger i vecka, & försöker springa de dagar som jag inte dansar. Men ibland latar jag mig, eller så måste jag plugga! Skolan går före.

-Går du på gym?
Det händer. Vi har lite träningsmaskiner hemma, bl.a löpband ,stryketräningsmaskin & vibrationssak! (det lät fel) Men jag föredrar att springa ute på våren & sommaren.


-Vart var du på semester senast?
Lägg upp din favoritbild
Jag åkte skidor i frankrike. Har ingen favoritbild direkt, men jag lägger upp en bild jag blir glad av!


-Favoritplagg? Mina nya bootcut jeans!
-ställe? Ett speciellt.
-vän? Vad är det för fråga? haha, älskar alla mina vänner!
-kändisförebild? Miley Cyrus.
-låt? Want u back - Cher Lloyd.
-artist? Just nu;Mac Miller , Gavin DeGraw & Nicki Minaj.
-märke? Har inget speciellt.
-hår? Menar du frisyr, isåfall utsläppt , mittbena.


Kommentarer
Postat av: Linzie Neon

Måste bara säga att jag tycker om din blogg, massor!<3

2012-04-04 @ 23:56:53
URL: http://sockerbubbla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0