knäppt

En sak som jag tycker är lite konstigt är när alla tidningar skriver "KÄNDISAR UTAN SMINK" vaddå, är kändisarna fulare utan smink än vad vi är när vi inte har smink? jag förstår om dom menar att dom alltid ser så snygga ut , och att utan smink inte alls lika snygga. Men vad är det dom vill bevisa? Alla kan väl se like fula ut utan smink, även om man är kändis eller inte kändis. Skulle jag va fulare utan smink om jag var kändis...?
Kim Kardashian ser äldre ut utan make up!  And so different! Almost like a human!Tumblr_ljxdlokxoe1qhzniso1_500_large
t.ex denna bilden; visst ser jag skillnad, men hon är ju fortfarande snyyggg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, du har en poäng...

2011-09-09 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0