Här kommer svaren!

är du tsm med någon?
Svar: Nej , inte just nu.

Vilket är ditt favoritplagg?
Svar: Jeans
Vad önskar du dig i julklapp då?
SVAR: Jag gör ett inlägg om det ;)
Vad är PLL?
SVAR: Det är en förkortning för Pretty little liars.
var kan man se pretty little liars?
Pretty little liars går på tv3 varje söndag. Gossip girl kan du se på kanal5 varje söndag, men det visas samtidigt. Men då kan du bara kolla gossip girl på kanal5play.se
vilken är din favoritlåt just nu?
SVAR: aah, svårt att välja!! Men jag måste nog säga "we found love" - Rihanna
vilken kändis gillar du bäst?
Går inte att säga, gillar ju JB, Cody simpson och ONE DIRECTION väldigt mycket. Gillar också Selena Gomez, Blake livley , Usher,  Leighton Meester & David Guetta!
Vilka bloggar läser du?
SVAR: Jag läser mina kompisars bloggar & andraa småbloggar. Även Kenzas och kollar Kissies ibland för skojs skull.
Har du varit i USA?
SVAR: Nej, men jag skulle väldigt gärna vilja åka dit! :)
Har du redan betyg?? eller hur gammal är du?
SVAR: Jag går i sjuan, har inga betyg som räknas, bara omdömen. Men vi får ett betyg på proven så man ska veta hur man ligger till typ.
hur gammal e du?
var bor du?
har du djur?
går du i nån sport?
Kram
SVAR: Jag är 13 år, bor i Göteborg, har inga djur. Jag går i dans :) KRAM


Det var svaren på frågorna ni ställde! Hoppas ni blev nöjda med svaren! ;) Pusss


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: förlåt, men jag missa din frågestund ;( hur mår du? kram <3

2011-10-25 @ 21:51:44
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0