sjuk

Tjena, har inte bloggat på länge, men who cares?! Har haft fullt upp helt enkelt. Typ. Eller vi säger så iallafall. Just nu är jag sjuk, var inte i skolan idag, får se om jag går imon. Har sett på film hela dagen, Never say never, grown ups, paranormal activity 2 (minst läskiga, jag är ju faktiskt ensam hemma) & gossip girl. Har sett alla säsonger o avsnitt av PLL (pretty little liars) så nu måste jag vänta till säsong 3 kommer ut, i JANUARI, det är ju långt till januari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men snart ska jag & några kompisar (alice,fanny & sigrid) ha PLL-maraton, med alla gamla avsnitt! :) vi är nördar, but thats who we are!

Kommentarer
Postat av: narine

i care! :)<3

2011-11-16 @ 14:02:34
URL: http://narinenazari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0