SVAREN

HÄR KOMMER SVAREN PÅ FRÅGORNA!
Från Julia: Hur så du ut förra året?
Svar: Ja du, har typ ingen bra bild på mig från då, men jag såg väl ugefär likadan ut då som nu, har inte förändrats så mycket. Lägger ut en bild om jag hittar.

Elin: Vad vill du jobba med när du blir stor?
Svar: Jag skulle gärna jobba med något inom musik. Annars advokat eller något sånt.

Anonym: Vad brukar du skriva när du facerapar någon?
Svar: hahaha, vad är det för fråga. Men oftast fåniga saker, sjukt roliga dock. Jag är grym på att faceraepa. Så akta er för mig, heheh.

Caroline: Är du kär?
Svar; ohjaa <3

Johanna; Är du morgonpigg?
Svar; åhnej, verkligen inte. Brukar oftast säga att jag ska ducha på morgonen, slutar med att jag aldrig gör det. Går upp halv åtta om jag börjar åtta, förstår inte själv hur jag hinner. Så nu måste jag ducha på kvällen istället, dislike!

Tess; Dansar du?
Svar; Japp, HipHop, Modern & Jazz. Ska kanske börja i balett! :)


Det var några av svaren! pyss&krym <3

 


Kommentarer
Postat av: MAJSTAJL

cooolt, hur gjorde du så??

2011-12-25 @ 18:21:14
URL: http://majstajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0